
Wykorzystując doświadczenie z Google Ads, jednej z najbardziej popularnych i efektywnych form reklamy internetowej, opracowaliśmy strategię działania, która pozwoli Ci dotrzeć do dużej grupy ściśle określonych odbiorców. Nasz główny cel to zrealizowanie Twoich celów biznesowych oraz zbudowanie silnej marki Twojej firmy.
Nasza Współpraca:
- Opracowanie Strategii Działań: Razem z Tobą stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową, która będzie dopasowana do Twoich celów biznesowych i branży, w której działasz.
- Określenie Buyer Persony: Aby skierować Twoje reklamy do odpowiednich osób, pomożemy Ci zdefiniować swoją idealną grupę docelową – buyer personę. Dzięki temu Twoje reklamy trafią do klientów z największym potencjałem zainteresowania Twoimi produktami czy usługami.
- Ustalenie Harmonogramu Pracy: Zaplanujemy harmonogram działań, który pozwoli na regularne monitorowanie wyników i wprowadzanie niezbędnych zmian, aby Twoje kampanie reklamowe były jak najbardziej efektywne.
Rozpocznijmy od darmowej 30 minutowej konsultacji
Obszary, w których mogę Cię wspomóc
To najpopularniejszy format reklam. Aukcje objęte kampanią tego typu standardowo wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania – tuż nad ofertami promowanymi (choć mogą znajdować się również w innych miejscach na portalu). Oferty sponsorowane rozliczane są w modelu CPC, co oznacza, że reklamodawca ponosi opłatę wyłącznie za kliknięcie w reklamę przez użytkownika.
Ta forma reklamy Allegro Ads polecana jest przede wszystkim sprzedawcom chcącym zwiększyć zasięg i rozpoznawalność swojej marki. Kampania pozwala na promowanie ogółu asortymentu danego sklepu internetowego za pomocą grafiki lub szablonu.
To nic innego jak reklamy produktowe wyświetlane poza serwisem Allegro. Kampania tego typu pozwala dotrzeć do osób, które szukają określonego produktu w sieci Google. Allegro Ads Network umożliwia również tworzenie kampanii remarketingowych na Facebooku.
Jak rozpoczniemy współpracę?
1. Rozmowa i analiza
2. Dobranie wstępnej
strategii oraz wycena
3. Warsztaty strategiczne
i start prac
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów…
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o…
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak…
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego…
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych…
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do…
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Przeanalizowaliśmy i zbriefowaliśmy biznes Klienta. Na podstawie badań wewnętrznych i zewnętrznych, oceniając potencjał organizacji – wdrożyliśmy skuteczne działania marketingowe w Google Ads, Facebook Ads,…
Gotów omówić plan na wspólne działania?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Współpraca z Mateuszem Koperskim rozpoczęła się w lutym 2022 roku. Mateusz pomógł nam w analizie naszych działań marketingowych oraz w poprawie strategii promocji. Dzięki jego staraniom, zauważyliśmy znaczny wzrost liczby odwiedzin na stronie oraz wzrost konwersji. Serdecznie polecamy Mateusza jako rzetelnego i profesjonalnego specjalistę w dziedzinie e-commerce.
Julia Kowalska
eButik.pl
Od sierpnia 2022 roku współpracujemy z Mateuszem Koperskim, który pomógł nam w przeanalizowaniu i usprawnieniu naszych kampanii Google Ads. Dzięki jego profesjonalizmowi i analitycznemu podejściu, udało się zwiększyć efektywność naszych działań reklamowych oraz zmniejszyć koszty kampanii. Polecamy Mateusza jako rzetelnego specjalistę w dziedzinie marketingu internetowego.
Karolina Jankowska
Prorowery.pl
Z tymi markami współpracowałem
Szach-Mat Marketing - Newsletter
Dołącz do miesięcznego newslettera szach-mat marketing, najbardziej strategicznego newslettera dla e-commerce
- dużą porcję materiałów e-commerce
- techniczne nowinki z silników performance marketing
- checklisty i dokumenty, które używam w pracy z partnerami
Gotowy na wspólny projekt?