Moimi celami z Tobą są:
- zbudowanie efektywnego kanału performance marketingu Twojego biznesu opartego na strategii działań
- znalezienie odbiorców Twoich produktów lub usługi
- ustalenie jasnych harmonogramów i wskaźników sukcesu
Zacznijmy od 30 minutowej konsultacji
Obszary, w których mogę Cię wspomóc
Kampanie w wyszukiwarce są dopasowywane do potrzeb użytkownika, co sprawia, że szukając konkretnego produktu, nie zalewamy go reklamami każdego możliwego produktu, a jedynie takimi, które pasują do wyników jego wyszukiwania. Dobrze prowadzona kampania zapewnia wyświetlenie się reklamy na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Płacisz tylko za efekty – wyświetlenia, kliknięcia czy konwersje.
Jeśli chcesz budować zainteresowanie swoją marką to sieć reklamowa BDN jest właśnie dla Ciebie. Zaproponuję Ci skuteczne metody kierowania reklam, maksymalizując efekty. To idealne narzędzie do realizacji celów wizerunkowych, dające możliwość przedstawienia marki czy produktu potencjalnym klientom.
Kampanie produktowe Bing są jedną z najpopularniejszych form reklamy sklepu internetowego. Użytkownik widzi zdjęcie, nazwę i cenę produktu zanim wejdzie na stronę sklepu. Reklamy są zawsze aktualne, gdyż Bing na bieżąco aktualizuje ceny i dostępność produktów. Z nimi zareklamujesz setki, a nawet tysiące produktów z Twojego przy niższym CPC.
Planujesz wejść na zagraniczne rynki ze swoim produktem lub usługą? Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie zlokalizowanym za granicą? Od lat pomagam klientom zdobywać rynki zagraniczne. Tylko w ostatnim roku działałem w 4. krajach, z sukcesami realizując kampanie sprzedażowe dla moich partnerów.
W jaki sposób pracuję?
z Twoim biznesem
1. Research i rozmowa
Poznajemy wspólnie Twój biznes podczas rozmowy telefoniczej / Google Meet - to jest etap, w którym rozpoznajemy problemy, szanse, mocne strony i słabe strony Twojego biznesu.
2. Dobranie
strategii
Doradzam dokładną strategię, w ramach której mogę wspomóc Twój biznes. Na tym etapie analizujemy potencjał współpracy i określamy dokładne cele.
3. Harmonogram
współpracy
Na tym etapie skupiamy się już na ustaleniu harmonogramu współpracy oraz KPI, na bazie których będziemy się rozliczać. Ten etap jest już formalnym rozpoczęciem współpracy.
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Bing Ads.
Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.
Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Z tymi markami współpracowałem
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Współpraca z Mateuszem Koperskim rozpoczęła się w lutym 2022 roku. Mateusz pomógł nam w analizie naszych działań marketingowych oraz w poprawie strategii promocji. Dzięki jego staraniom, zauważyliśmy znaczny wzrost liczby odwiedzin na stronie oraz wzrost konwersji. Serdecznie polecamy Mateusza jako rzetelnego i profesjonalnego specjalistę w dziedzinie e-commerce.
Julia Kowalska
eButik.pl
Od sierpnia 2022 roku współpracujemy z Mateuszem Koperskim, który pomógł nam w przeanalizowaniu i usprawnieniu naszych kampanii Google Ads. Dzięki jego profesjonalizmowi i analitycznemu podejściu, udało się zwiększyć efektywność naszych działań reklamowych oraz zmniejszyć koszty kampanii. Polecamy Mateusza jako rzetelnego specjalistę w dziedzinie marketingu internetowego.
Karolina Jankowska
Prorowery.pl
Dzielę się również wiedzą
Ekspert Growth marketingu dla Twojej firmy
Zacznijmy od wspólnej rozmowy – porozmawiamy o Twoim biznesie i rozpoznamy możliwości, w kierunku których możemy się obracać. W zależności od stopnia rozwoju Twojej firmy – nasza rozmowa może potrwać do 30 minut
Poznajmy się przez formularz poniżej