Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów reklam oraz...
Strategia
Zastosowano zintegrowane podejście, obejmujące Google Ads (kampanie produktowe, remarketing, Performance Max), Meta Ads (kampanie wideo i karuzelowe, segmentacja) oraz Marketing Automation (personalizowane e-maile, dynamiczne pop-upy).
Projekt
Google Ads, META Ads, Marketing Automation, Konsulting
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o niestandardowym designie,...
Strategia
Budowa spójnego wizerunku do rosnącej grupy fanów, omnichannel
Projekt
Google Ads, META Ads, Marketing Automation, Organic Media
GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak Nike, Adidas,...
Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.
Strategia
Budowa brand-awereness marek Nike, New Balance, Adidas, Patagonia
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego misją jest...
Strategia
Budowa brand awareness, budowa cross-channel marketingu
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych oraz wsparcie...
Strategia
Budowa brand awareness, budowa cross-channel marketingu
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do grupy docelowej,...
Strategia
Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance
Projekt
Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Przeanalizowaliśmy i zbriefowaliśmy biznes Klienta. Na podstawie badań wewnętrznych i zewnętrznych, oceniając potencjał organizacji – wdrożyliśmy skuteczne działania marketingowe w Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads...
Strategia
Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance
Projekt
Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation