
Growth Marketing Expert

W praktyce: maksymalny zasięg, wyraźna widoczność marki w Internecie oraz precyzyjnie dotarcie do Klientów w momencie, kiedy poszukują produktów, jakie sprzedajesz – w najkorzystniejszej dla siebie cenie.
Moim celem jest zbudowanie z Tobą
- efektywnego kanału performance marketingu Twojego biznesu opartego na
opracowanej strategii działań - określonej buyer persony
- ustalonego harmonogramu pracy
- rozpoczęcia działań, a w następstwie ich bieżąca optymalizacja
Rozpocznijmy od darmowej 30 minutowej konsultacji
Czym jest Ceneo Ads?
Porównywarką cenową
Ceneo to najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce. Miesięcznie korzysta z niej ok. 23 mln użytkowników. Statystyki podają, że generuje ponad 1 mld wyszukiwań rocznie i ⅛ wszystkich transakcji w polskim e-commerce. Warto zaznaczyć, że użytkownicy wyszukujący informacje w Ceneo to tzw. gorące leady, czyli potencjalni kupujący, którzy są już zdecydowani na zakup produktu.
Kanałem sprzedaży
Ceneo oferuje nie tylko możliwość porównania ofert, ale również zakupu produktów na zewnątrz serwisu (poprzez linkowanie do danego sklepu), jak również bezpośrednio w serwisie poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz”. Dla wielu sklepów Ceneo jest najważniejszym i najbardziej rentownym kanałem sprzedaży. Często przebija pod tym względem nawet Allegro, Google Ads i Facebook Ads.
Wiarygodnym źródłem oceny produktów i sklepów
Co więcej, Ceneo posiada specjalny system Zaufanych Opinii, które podlegają weryfikacji – komentarze mogą być dodawane wyłącznie przez osoby, które dokonały transakcji. Dzięki temu, serwis uważany jest dziś za jedno z najrzetelniejszych źródeł oceny produktów i sklepów przez kupujących. Będąc na Ceneo, przedsiębiorca może więc, nie tylko zmaksymalizować sprzedaż, ale też ocieplić swój wizerunek i zwiększyć zaufanie do marki.
Kluczowe korzyści
sprzedaż na Ceneo to w praktyce między innymi:
Wzrost sprzedaży
Budżet pod kontrolą
● ROS (z nag. run on site) – emisja reklam w obrębie całej witryny Ceneo,
● RON (z ang. run on network) - emisja bannerów w sieci reklamowej Ceneo,
● FF (z ang. flat fee) – wyświetlenie wybranej formy reklamowej na określonej powierzchni.
Szybkie i mierzalne efekty
Rzetelna, aktualna wiedza o trendach rynkowych i konkurencji
Gotów omówić plan na wspólne działania?
Obszary, w których mogę Cię wspomóc
Pracując na Ceneo, dokładnie wiesz, że regularna optymalizacja stawek CPC to nie lada wyzwanie dla kogokolwiek, optymalizującego swoje kampanie. Twoim celem jest uzyskać najlepszą pozycję, najmniejszym kosztem
Kolejną ze skutecznych metod optymalizacji kampanii jest "Kup Teraz" z perspektywy natychmiastowego zakupu produktu z Twojego sklepu internetowego. Ten motyw optymalizacji kampanii jest istotny dla skuteczności Twoich działań.
Problemy z niską oceną Twojego sklepu? Nie martw się, mamy możliwość optymalizacji opinii przez zakup i implementację odpowiednich tekstów wraz z opinią końcową.
Boksy produktowe, podświetlenie ofert czy kampanie display'owe - w pełni oparte na ręcznej optymalizacji, które mają na celu zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym.
Uczenie maszynowe to fundament Naszej pracy, dzięki temu i Twój sklep internetowy może cieszyć się najlepszymi wynikami w oparciu na dane historyczne Twoich kampanii.
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów…
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o…
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak…
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego…
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych…
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do…
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Przeanalizowaliśmy i zbriefowaliśmy biznes Klienta. Na podstawie badań wewnętrznych i zewnętrznych, oceniając potencjał organizacji – wdrożyliśmy skuteczne działania marketingowe w Google Ads, Facebook Ads,…
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Z tymi markami współpracowałem















Masz pytania?
Napisz do mnie!