
Moim celem jest zbudowanie z Tobą
- efektywnego kanału performance marketingu Twojego biznesu opartego na
opracowanej strategii działań - określonej buyer persony
- ustalonego harmonogramu pracy
Obszary, w których mogę Cię wspomóc
Kampanie w wyszukiwarce są dopasowywane do potrzeb użytkownika, co sprawia, że szukając konkretnego produktu, nie zalewamy go reklamami każdego możliwego produktu, a jedynie takimi, które pasują do wyników jego wyszukiwania. Dobrze prowadzona kampania zapewnia wyświetlenie się reklamy na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Płacisz tylko za efekty – wyświetlenia, kliknięcia czy konwersje.
Jeśli chcesz budować zainteresowanie swoją marką to sieć reklamowa BDN jest właśnie dla Ciebie. Zaproponuję Ci skuteczne metody kierowania reklam, maksymalizując efekty. To idealne narzędzie do realizacji celów wizerunkowych, dające możliwość przedstawienia marki czy produktu potencjalnym klientom.
Kampanie produktowe Bng są jedną z najpopularniejszych form reklamy sklepu internetowego. Użytkownik widzi zdjęcie, nazwę i cenę produktu zanim wejdzie na stronę sklepu. Reklamy są zawsze aktualne, gdyż Bing na bieżąco aktualizuje ceny i dostępność produktów. Z nimi zareklamujesz setki, a nawet tysiące produktów z Twojego przy niższym CPC.
Planujesz wejść na zagraniczne rynki ze swoim produktem lub usługą? Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie zlokalizowanym za granicą? Od lat pomagam klientom zdobywać rynki zagraniczne. Tylko w ostatnim roku działałem w 4. krajach, z sukcesami realizując kampanie sprzedażowe dla moich partnerów.
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów…
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o…
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak…
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego…
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych…
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do…
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Przeanalizowaliśmy i zbriefowaliśmy biznes Klienta. Na podstawie badań wewnętrznych i zewnętrznych, oceniając potencjał organizacji – wdrożyliśmy skuteczne działania marketingowe w Google Ads, Facebook Ads,…
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Bing Ads.
Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.
Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
W jaki sposób pracuję?
1. Research i rozmowa
2. Dobranie
strategii
3. Harmonogram
współpracy
Tym markom już pomagam
Cennik Bing Ads
Najczęściej wybierany
Podstawowy
Budżet: 2.000 zł - 5.000 zł
- Kampanie w wyszukiwarce, produktowe, lokalne
- Spotkania tygodniowe - 15 minut
- Raportowanie kampanii raz w miesiącu
- Mentoring e-commerce manager'a: 1h
- Kampanie Display
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Kampanie YouTube
- Audyty UI/UX
Zaawansowany
Budżet: 5.000 zł - 10.000 zł
- Kampanie w wyszukiwarce, produktowe, lokalne
- Spotkania tygodniowe - 15 minut
- Raportowanie kampanii 2 razy w miesiącu
- Mentoring e-commerce manager'a: 1,5h
- Kampanie Display
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Kampanie YouTube
- Audyty UI/UX
Ekspercki
Budżet: 10.000 zł - 30.000 zł
- Kampanie w wyszukiwarce, produktowe, lokalne
- Spotkania tygodniowe - 15 minut
- Raportowanie kampanii 4 razy w miesiącu
- Mentoring e-commerce manager'a: 2h
- Kampanie Display
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Kampanie YouTube
- Audyty UI/UX
Opłata konfiguracyjna
- Przygotowanie strategii kampanii
- Stworzenie kampanii o hierarchicznej strukturze
- Konfiguracja: Google Analytics, Microsoft Merchant Center, Microsoft/Bing Ads
- Audyt UX - test drogi Klienta
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Masz pytania?
Napisz do mnie!
Bądź na bieżąco w świecie marketingu
Partnerzy





