Moim celem jest zbudowanie z Tobą
- efektywnego kanału performance marketingu Twojego biznesu opartego na
opracowanej strategii działań - określonej buyer persony
- ustalonego harmonogramu pracy
Obszary, w których mogę Cię wspomóc
Kampanie w wyszukiwarce są dopasowywane do potrzeb użytkownika, co sprawia, że szukając konkretnego produktu, nie zalewamy go reklamami każdego możliwego produktu, a jedynie takimi, które pasują do wyników jego wyszukiwania. Dobrze prowadzona kampania zapewnia wyświetlenie się reklamy na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Płacisz tylko za efekty – wyświetlenia, kliknięcia czy konwersje.
Jeśli chcesz budować zainteresowanie swoją marką to sieć reklamowa GDN jest właśnie dla Ciebie. Zaproponuję Ci skuteczne metody kierowania reklam, maksymalizując efekty. To idealne narzędzie do realizacji celów wizerunkowych, dające możliwość przedstawienia marki czy produktu potencjalnym klientom.
Kampanie produktowe Google są jedną z najpopularniejszych form reklamy sklepu internetowego. Użytkownik widzi zdjęcie, nazwę i cenę produktu zanim wejdzie na stronę sklepu. Reklamy są zawsze aktualne, gdyż Google na bieżąco aktualizuje ceny i dostępność produktów. Z nimi zareklamujesz setki, a nawet tysiące produktów z Twojego przy niższym CPC.
YouTube to niedocenione przez reklamodawców miejsce z dużymi możliwościami – jest drugą największą wyszukiwarką w Polsce i na świecie. Reklama na tym kanale pozwala wykorzystać efektywność reklam TV bez angażowania milionowych budżetów. Warto wspomnieć, że YouTube w Polsce jest wciąż platformą, gdzie konkurencja jest stosunkowo niewielka, więc koszty prowadzenia kampanii są niższe.
Planujesz wejść na zagraniczne rynki ze swoim produktem lub usługą? Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie zlokalizowanym za granicą? Od lat pomagam klientom zdobywać rynki zagraniczne. Tylko w ostatnim roku działałem w 4. krajach, z sukcesami realizując kampanie sprzedażowe dla moich partnerów.
W jaki sposób pracuję?
z Twoim biznesem
1. Research i rozmowa
Poznajemy wspólnie Twój biznes podczas rozmowy telefoniczej / Google Meet - to jest etap, w którym rozpoznajemy problemy, szanse, mocne strony i słabe strony Twojego biznesu.
2. Dobranie
strategii
Doradzam dokładną strategię, w ramach której mogę wspomóc Twój biznes. Na tym etapie analizujemy potencjał współpracy i określamy dokładne cele.
3. Harmonogram
współpracy
Na tym etapie skupiamy się już na ustaleniu harmonogramu współpracy oraz KPI, na bazie których będziemy się rozliczać. Ten etap jest już formalnym rozpoczęciem współpracy.
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Google Ads.
Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.
Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Jeśli przez pierwsze 60 dni wydasz 1200 zł, na kolejny miesiąc możesz zyskać dodatkowy budżet w wysokości 1200 zł. Ta oferta dotyczy tylko nowych kont.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Cennik Google Ads
Najczęściej wybierany
Podstawowy
Budżet: do 6.500 zł
2200 zł
Rozpoczynasz poważną przygodę z Google Ads? To jest najlepszy start dla Twojego biznesu.
- Kampanie w wyszukiwarce, produktowe, lokalne
- Spotkania 2-tygodniowe - 15 minut
- Raportowanie kampanii raz w miesiącu
- Mentoring e-commerce manager'a: 1h
- Kampanie Display
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Kampanie YouTube
- Audyty UI/UX
Zaawansowany
Budżet: 6.500 zł - 12.500 zł
3300 zł
Rozwiązanie dla biznesu, który wchodzi w model skalowania swoich działań.
- Kampanie w wyszukiwarce, produktowe, lokalne
- Spotkania tygodniowe - 15 minut
- Raportowanie kampanii 2 razy w miesiącu
- Mentoring e-commerce manager'a: 2h
- Kampanie Display
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Kampanie YouTube
- Audyty UI/UX
Ekspercki
Budżet: 12.500 zł - 40.000 zł
4500 zł
Jeżeli etap skalowania wszedł na wysoki poziom, już będę wiedział jak usystematyzować zwroty z inwestycji.
- Kampanie w wyszukiwarce, produktowe, lokalne
- Spotkania tygodniowe - 15 minut
- Raportowanie kampanii 4 razy w miesiącu
- Mentoring e-commerce manager'a: 3h
- Kampanie Display
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Kampanie YouTube
- Audyty UI/UX
Opłata konfiguracyjna
1500 zł
Niezbędne do rozpoczęcia prac nad Twoim projektem
- Przygotowanie strategii kampanii
- Stworzenie kampanii o hierarchicznej strukturze
- Konfiguracja: Google Analytics, Google Merchant Center, Google Ads
- Audyt UX - test drogi Klienta
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Dzielę się również wiedzą
Masz pytania?
Napisz do mnie!
Bądź na bieżąco w świecie marketingu