Moim celem jest zbudowanie z Tobą
- efektywnego kanału performance marketingu Twojego biznesu opartego na
opracowanej strategii działań - określonej buyer persony
- ustalonego harmonogramu pracy
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przeprowadzę dokładną analizę Twojego biznesu, aby lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i cele, co pozwoli mi stworzyć spersonalizowaną strategię reklamową.
Na podstawie analizy Twojego biznesu i celów, stworzę spersonalizowany plan kampanii reklamowych, który będzie odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom i pozwoli na osiągnięcie maksymalnych wyników reklamowych.
Dobiorę optymalne kanały reklamowe, które pozwolą na dotarcie do Twojej odpowiedniej grupy docelowej i osiągnięcie najlepszych wyników.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
Będę na bieżąco monitorować i optymalizować kampanie reklamowe, aby uzyskać jak najlepsze wyniki i koszty reklamowe, co pozwoli Ci na maksymalne wykorzystanie swojego budżetu reklamowego.
Regularnie będę dostarczać Ci raporty z wynikami kampanii reklamowych, co pozwoli na dokładne monitorowanie osiągniętych rezultatów i dostosowanie działań reklamowych w razie potrzeby.
Case Study
Sprawdź, w jaki sposób łącze działania performance dla e-commerce i realizuje kampanie sprzedażowe. Branża military & outdoor na rynku polskim
Military24.pl
W jaki sposób pracuję?
z Twoim biznesem
1. Research i rozmowa
Poznajemy wspólnie Twój biznes podczas rozmowy telefoniczej / Google Meet - to jest etap, w którym rozpoznajemy problemy, szanse, mocne strony i słabe strony Twojego biznesu.
2. Dobranie
strategii
Doradzam dokładną strategię, w ramach której mogę wspomóc Twój biznes. Na tym etapie analizujemy potencjał współpracy i określamy dokładne cele.
3. Harmonogram
współpracy
Na tym etapie skupiamy się już na ustaleniu harmonogramu współpracy oraz KPI, na bazie których będziemy się rozliczać. Ten etap jest już formalnym rozpoczęciem współpracy.
Kluczowe korzyści
sprzedaż na Facebooku i Instagramie to w praktyce między innymi:
Zwiększenie...
zasięgów publikowanych treści oraz rozpoznawalności marki.
Wygenerowanie
większej aktywności na kanałach social media oraz wygenerowanie wskazanego zwrotu z inwestycji
Pozyskanie
większej ilości odbiorców oraz fanów, co wiąże się z rosnącym wskaźnikiem rozpoznawalności marki
Budżet pod kontrolą
koszt za reklamę na Facebooku ponosisz w momencie, kiedy użytkownik w nią kliknie bądź kupi promowany produkt za pośrednictwem serwisu.
Cennik Social Media
(Ads)
Najczęściej wybierany
Podstawowy
Budżet: 2.000 zł - 5.000 zł
2350 zł
Rozwiązanie dla rozpoczynających. Zalecany dla firm wykorzystujących budżety między 2000 a 5000 zł.
- 4 projekty graficzne
- Format postów: statyczne
- Raportowanie kampanii raz w miesiącu
- Karuzele, remarketing, link posty
- Kampanie video, lejki 4 stopniowe
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
- Audyty UI/UX
- Narzędzie do dynamicznej zmiany cen
Zaawansowany
Budżet: 5.000 zł - 10.000 zł
3300 zł
Rozwiązanie dla firm, które posiadają odpowiednią ilość danych i maksymalizują sprzedaż.
- 6 projektów graficznych
- Format postów: statyczne, animacje
- Raportowanie kampanii 2 razy w miesiącu
- Karuzele, remarketing, link posty
- Kampanie video, lejki 4 stopniowe
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
- Audyty UI/UX
- Narzędzie do dynamicznej zmiany cen
Ekspercki
Budżet: 10.000 zł - 30.000 zł
5500 zł
Jeżeli jesteś już większym e-commerce, pakiet eskpercki jest skierowany dla Twojej firmy.
- 8 projektów graficznych
- Format postów: statyczne, animacje, filmy
- Raportowanie kampanii 4 razy w miesiącu
- Karuzele, remarketing, link posty, formularze kontaktowe
- Kampanie video, lejki 4 stopniowe
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
- Audyty UI/UX
- Narzędzie do dynamicznej zmiany cen
Cennik Social Media
(Ads + Organic)
Najczęściej wybierany
Podstawowy
Budżet: 2.000 zł - 5.000 zł
3250 zł
Rozwiązanie dla rozpoczynających. Zalecany dla firm wykorzystujących budżety między 2000 a 5000 zł.
- 4 projekty graficzne Ads
- 4 projekty graficzne Organic
- Format postów: statyczne
- Raportowanie kampanii raz w miesiącu
- Karuzele, remarketing, link posty
- Kampanie video, lejki 4 stopniowe
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
- Audyty UI/UX
- Narzędzie do dynamicznej zmiany cen
Zaawansowany
Budżet: 5.000 zł - 10.000 zł
5000 zł
Rozwiązanie dla firm, które posiadają odpowiednią ilość danych i maksymalizują sprzedaż.
- 4 projekty graficzne Ads
- 8 projektów graficznych Organic
- Format postów: statyczne, animacje
- Raportowanie kampanii 2 razy w miesiącu
- Karuzele, remarketing, link posty
- Kampanie video, lejki 4 stopniowe
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
- Audyty UI/UX
- Narzędzie do dynamicznej zmiany cen
Ekspercki
Budżet: 10.000 zł - 30.000 zł
7500 zł
Jeżeli jesteś już większym e-commerce, pakiet eskpercki jest skierowany dla Twojej firmy.
- 6 projektów graficznych Ads
- 12 projektów graficznych Organic
- Format postów: statyczne, animacje, filmy
- Raportowanie kampanii 4 razy w miesiącu
- Karuzele, remarketing, link posty, formularze kontaktowe
- Kampanie video, lejki 4 stopniowe
- Ochrona przed Click Fraud
- Machine Learning
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
- Audyty UI/UX
- Narzędzie do dynamicznej zmiany cen
- Moderacja profilu
- Odpowiadanie na komentarze, wiadomości
Wdrożenie i konfiguracja konta
Wdrożenie
1200 zł
Podstawowe wdrożenie startowe dla Twojej firmy
- utworzenie konta Facebook Ads, Google Analytics - pełna konfiguracja
- Konfiguracja konwersji, pomiar i raportowanie
- Wybór stron docelowych i zalecenia ich optymalizacji na potrzeby kampanii
- Budowa struktury kampanii
- Stworzenie strategii kampanii reklamowej na kwartał pracy
- Konsultacja specjalisty w celu dopasowania reklam i biznesu do potrzeb reklamowych
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Masz pytania?
Napisz do mnie!
Bądź na bieżąco w świecie marketingu
Dzielę się również wiedzą