Masz sklep internetowy lub firmę usługową i chcesz:
- zbudować procesy marketingowo-sprzedażowe
- dywersyfikować źródła pozyskania klientów,
- poprawić proces obsługi klienta,
- poprawić rentowność firmy przez analizę oferty i dokumentów ofertowych wraz ze zwiększeniem wartości usługi
- zadbać o jego użyteczność (UX), a zwłaszcza intuicyjną ścieżkę zakupową,
- szybko wykryć błędy i poprawić w promocji, analityce i obsłudze klienta w Twojej firmie
- dobrać odpowiednią technologię, w oparciu o którą będziesz z sukcesem rozwijał stronę lub sklep internetowy.
Potrzebujesz również wsparcia w budowaniu zespołu mających doprowadzić do wzrostu Twojego biznesu?
Jesteś w dobrym miejscu. Ponad połowa z mojego portfolio to firmy małe i średnie, które są jeszcze przed fazą budowania zespołu odpowiedzialnego za wyniki marketingowe i sprzedażowe.
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Marketing Automation od Edrone i SalesManago
Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.
Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
W jaki sposób pracuję?
z Twoim biznesem
1. Research i rozmowa
Poznajemy wspólnie Twój biznes podczas rozmowy telefoniczej / Google Meet - to jest etap, w którym rozpoznajemy problemy, szanse, mocne strony i słabe strony Twojego biznesu.
2. Dobranie
strategii
Doradzam dokładną strategię, w ramach której mogę wspomóc Twój biznes. Na tym etapie analizujemy potencjał współpracy i określamy dokładne cele.
3. Harmonogram
współpracy
Na tym etapie skupiamy się już na ustaleniu harmonogramu współpracy oraz KPI, na bazie których będziemy się rozliczać. Ten etap jest już formalnym rozpoczęciem współpracy.
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Cennik Growth Managera
Najczęściej wybierany
Start
Nadzorowanie do 3 kanałów sprzedaży
3.500 zł
Skierowane dla e-commerce, które już rozpoczęły swoją sprzedaż i chcą utworzyć procesy działania firmy, kanały sprzedaży i kierować swoim zespołem
- Nadzorowanie 3 kanałów performance
- Spotkania tygodniowe - sprinty 15-20 minut
- Podsumowania szerokie co 2 tygodnie
- Udział w rekrutacjach pracowników do 1 spotkania
- Szkolenia do 2h w miesiącu
- Konsultacje: 1 kanał performance, droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy
- Dysponowanie tasków na zespół
- Podejmowanie współpracy z partnerami
Professional
Nadzorowanie do 4 kanałów sprzedaży
5.000 zł
Skierowanie dla sklepów znających swoją tożsamość, cele projektowe. Mierzysz się z problemami w procesach? W takim wypadku to miejsce dla Twojego biznesu
- Nadzorowanie do 4 kanalów performance
- Spotkania tygodniowe - 1h
- Podsumowania globalne co 7 dni
- Udział w rekrutacjach i analizowaniu pracowników do 2 w miesiącu
- Szkolenia do 2h w miesiącu
- Konsultacje: 3 kanały performance - droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy
- Dsyponowanie tasków na zespół
- Podejmowanie współpracy z partnerami i agencjami + kontrola procesów
- Calle tygodniowe z zespołem
Expert
Nadzorowanie do 4 kanałów sprzedaży
7.000 zł
Założenie dla sklepów, z myślą o ekspansji na rynki zagraniczne, potrzebujące wsparcia w zakresie: zespołu, dużej ilości kanałów sprzedaży
- Nadzorowanie do 6 kanałów sprzedaży
- Spotkania tygodniowe - 2h
- Podsumowania globalne - 2 w tygodniu
- Udział w rekrutacjach i analizowaniu pracowników do 3 w miesiącu
- Szkolenia do 2h w miesiącu
- Konsultacje: 4 kanały performance - droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy, ekspansje
- Dysponowanie tasków na zespół
- Podejmowanie współpracy z partnerami i agencjami + kontrola procesów
- Audyty UI/UX - raz na kwartał
- Calle tygodniowe z zespołem
- Support między 9:00 - 17:00
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Z tymi markami współpracowałem
Dzielę się również wiedzą