preloader

Growth Manager jako Twój partner

 data-srcset

Masz sklep internetowy lub firmę usługową i chcesz:

  • zbudować procesy marketingowo-sprzedażowe
  • dywersyfikować źródła pozyskania klientów,
  • poprawić proces obsługi klienta,
  • poprawić rentowność firmy przez analizę oferty i dokumentów ofertowych wraz ze zwiększeniem wartości usługi
  • zadbać o jego użyteczność (UX), a zwłaszcza intuicyjną ścieżkę zakupową,
  • szybko wykryć błędy i poprawić w promocji, analityce i obsłudze klienta w Twojej firmie
  • dobrać odpowiednią technologię, w oparciu o którą będziesz z sukcesem rozwijał stronę lub sklep internetowy.

Potrzebujesz również wsparcia w budowaniu zespołu mających doprowadzić do wzrostu Twojego biznesu?

Jesteś w dobrym miejscu. Ponad połowa z mojego portfolio to firmy małe i średnie, które są jeszcze przed fazą budowania zespołu odpowiedzialnego za wyniki marketingowe i sprzedażowe.

Co zyskasz współpracując ze mną?

Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Marketing Automation od Edrone i SalesManago

Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.

Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.

Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji 

W jaki sposób pracuję?

z Twoim biznesem

1. Research i rozmowa

Poznajemy wspólnie Twój biznes podczas rozmowy telefoniczej / Google Meet - to jest etap, w którym rozpoznajemy problemy, szanse, mocne strony i słabe strony Twojego biznesu.

2. Dobranie
strategii

Doradzam dokładną strategię, w ramach której mogę wspomóc Twój biznes. Na tym etapie analizujemy potencjał współpracy i określamy dokładne cele.

3. Harmonogram
współpracy

Na tym etapie skupiamy się już na ustaleniu harmonogramu współpracy oraz KPI, na bazie których będziemy się rozliczać. Ten etap jest już formalnym rozpoczęciem współpracy.

Zobacz jak pomagam markom

Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona

44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop

1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem

Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy

Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl

Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza

Cennik Growth Managera

Najczęściej wybierany

Start

Nadzorowanie do 3 kanałów sprzedaży

3.500 zł


Miesięcznie

Skierowane dla e-commerce, które już rozpoczęły swoją sprzedaż i chcą utworzyć procesy działania firmy, kanały sprzedaży i kierować swoim zespołem

  • Nadzorowanie 3 kanałów performance
  • Spotkania tygodniowe - sprinty 15-20 minut
  • Podsumowania szerokie co 2 tygodnie
  • Udział w rekrutacjach pracowników do 1 spotkania
  • Szkolenia do 2h w miesiącu
  • Konsultacje: 1 kanał performance, droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy
  • Dysponowanie tasków na zespół
  • Podejmowanie współpracy z partnerami
Rozpocznijmy pracę

Professional

Nadzorowanie do 4 kanałów sprzedaży

5.000 zł


Miesięcznie

Skierowanie dla sklepów znających swoją tożsamość, cele projektowe. Mierzysz się z problemami w procesach? W takim wypadku to miejsce dla Twojego biznesu

  • Nadzorowanie do 4 kanalów performance
  • Spotkania tygodniowe - 1h
  • Podsumowania globalne co 7 dni
  • Udział w rekrutacjach i analizowaniu pracowników do 2 w miesiącu
  • Szkolenia do 2h w miesiącu
  • Konsultacje: 3 kanały performance - droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy
  • Dsyponowanie tasków na zespół
  • Podejmowanie współpracy z partnerami i agencjami + kontrola procesów
  • Calle tygodniowe z zespołem
Rozpocznijmy pracę

Expert

Nadzorowanie do 4 kanałów sprzedaży

7.000 zł


Miesięcznie

Założenie dla sklepów, z myślą o ekspansji na rynki zagraniczne, potrzebujące wsparcia w zakresie: zespołu, dużej ilości kanałów sprzedaży

  • Nadzorowanie do 6 kanałów sprzedaży
  • Spotkania tygodniowe - 2h
  • Podsumowania globalne - 2 w tygodniu
  • Udział w rekrutacjach i analizowaniu pracowników do 3 w miesiącu
  • Szkolenia do 2h w miesiącu
  • Konsultacje: 4 kanały performance - droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy, ekspansje
  • Dysponowanie tasków na zespół
  • Podejmowanie współpracy z partnerami i agencjami + kontrola procesów
  • Audyty UI/UX - raz na kwartał
  • Calle tygodniowe z zespołem
  • Support między 9:00 - 17:00
Rozpocznijmy pracę

Co sądzą o mnie moi klienci?​

Case studies

Sprawdź efekty pracy
z partnerami.

Z tymi markami współpracowałem

Dzielę się również wiedzą

Najnowsze trendy

Bądź na bieżąco
z marketingowymi trendami

Masz pytania?
Napisz do mnie!

Jestem tu po to, żeby Ci pomóc. Jeśli nie znalazłeś na tej stronie odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się ze mną pod numerem
881 215 992, napisz maila na 
 
Jeśli chcesz ze mną współpracować, od razu przejdź do konkretów i wypełnij brief marketingowy 
 

Imię i nazwa firmy(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.