Pozyskuj więcej wartościowych klientów B2B


Zwiększ rozpoznawalność swojej marki i pozyskuj kwalifikowane leady B2B.

POZNAJMY TWOJE POTRZEBY

Twoje wyzwania

Brakuje Ci systematycznego napływu leadów B2B?

Trudno przebić się z przekazem do decydentów?

Marketing nie wspiera skutecznie sprzedaży?

Konkurencja jest bardziej rozpoznawalna w branży?

KOMPLEKSOWE WSPARCIE

Moje rozwiązanie

Dostarczę Ci kompleksową strategię marketingową B2B:

Lead Generation

Jak wyglądają partnerzy podczas współpracy ze mną?

Średni ROAS dla moich klientów: 15.0

Przeanalizowanych ponad
12 000 000 interakcji

200% średni wzrost firm
w ciągu 2 lat

Ponad 100 zadowolonych klientów

Services

Proces współpracy

1. Bezpłatna konsultacja strategiczna

2. Analiza potencjału i konkurencji

3. Strategia dopasowana do Twoich celów

4. Wdrożenie działań

5. Optymalizacja
i skalowanie

Poznaj warunki efektywnej współpracy

Dla kogo?

 data-srcset

Firmy z przychodem 500 000+ zł rocznie

Nastawienie na długofalową współpracę
(min. 6 miesięcy)

Budżet marketingowy od 5000 zł miesięcznie

Gotowość na rozwój i skalowanie

Co gwarantuję podczas współpracy?

Transparentne warunki współpracy

Regularne raportowanie wyników

Skupienie na realnych rezultatach

Stały kontakt
z dedykowanym zespołem

case studies

Zobacz jak pomagamy markom

Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona

Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona

44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop

44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop

1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem

1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem

Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy

Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy

Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl

Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl

Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza

Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza

Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl

Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl

Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl

Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl

Z kim będziesz współpracować?

Poznaj zespół, który zadba o Twoje kampanie

 data-srcset

Mateusz

CEO · Analityka i reklama

Mateusz zajmuje się strategicznym
i efektywnym marketingiem wzrostu dla firm z sektora e-commerce oraz usługowego.

 data-srcset

Klaudia

Media społecznościowe

Klaudia dba o Twoje działania strategiczne oraz contentowe marki. Nie umknie jej żaden brak wizualny marki.

 data-srcset

Dominika

Grafika komputerowa i animacje

Dominika dba o Twoją stroną graficzną marki. Social media, bannery na Google czy na sklep są tworem jej wyobraźni.

Artur

SEO

Artur to SEOwiec z krwi i kości, który siedzi w technikaliach Twojej firmy i grzebie w kodzie strony. Wzrosty w SENUTO to jego drugie imię.

faq

Wszystko, co musisz wiedzieć

Jak definiujecie i weryfikujecie jakość leadów B2B?

Jakość leadów weryfikujemy na podstawie ustalonych wspólnie kryteriów kwalifikacji (np. wielkość firmy, branża, stanowisko decyzyjne). Każdy lead przechodzi przez proces scoringu, zanim trafi do działu sprzedaży. Średnio 60-70% pozyskiwanych przez nas leadów spełnia kryteria MQL (Marketing Qualified Lead).

Po wdrożeniu rekomendacji z audytu nasi klienci średnio osiągają:

  • Wzrost ROAS o 25-40%
  • Spadek kosztu konwersji o 15-30%
  • Zwiększenie dokładności śledzenia konwersji o 30-45%
  • Lepszą alokację budżetu dzięki precyzyjnym danym
  • Poprawę jakości raportowania i podejmowania decyzji

Tak, analizujemy wszystkie główne platformy reklamowe w Twoim ekosystemie marketingowym:

  • Meta Ads (Facebook, Instagram)
  • Google Ads (Search, Display, YouTube)
  • TikTok Ads
  • LinkedIn Ads
  • Pinterest Ads
  • Microsoft Ads Dodatkowo weryfikujemy integracje między platformami oraz narzędzia analityczne jak Google Analytics.

Raport audytowy zawiera:

  • Executive summary z kluczowymi wnioskami i rekomendacjami
  • Szczegółową analizę każdej platformy reklamowej
  • Ocenę obecnej konfiguracji śledzenia konwersji
  • Analizę struktury kampanii i grup reklam
  • Rekomendacje optymalizacyjne z priorytetyzacją
  • Konkretny plan wdrożenia zmian
  • Przewidywane efekty po implementacji usprawnień

Raport audytowy zawiera:

  • Executive summary z kluczowymi wnioskami i rekomendacjami
  • Szczegółową analizę każdej platformy reklamowej
  • Ocenę obecnej konfiguracji śledzenia konwersji
  • Analizę struktury kampanii i grup reklam
  • Rekomendacje optymalizacyjne z priorytetyzacją
  • Konkretny plan wdrożenia zmian
  • Przewidywane efekty po implementacji usprawnień

Raport audytowy zawiera:

  • Executive summary z kluczowymi wnioskami i rekomendacjami
  • Szczegółową analizę każdej platformy reklamowej
  • Ocenę obecnej konfiguracji śledzenia konwersji
  • Analizę struktury kampanii i grup reklam
  • Rekomendacje optymalizacyjne z priorytetyzacją
  • Konkretny plan wdrożenia zmian
  • Przewidywane efekty po implementacji usprawnień

Zwiększ skuteczność swojej sprzedaży

Rozpocznij generowanie wartościowych leadów B2B

Umów bezpłatną konsultację i zobacz, jak możemy pomóc

Umów się na konsultację z ekspertem

Zbuduj silną pozycję w swojej branży

 data-srcset

Mateusz Koperski

Ekspert od Marketingu dla Ecommerce oraz B2B

Od blisko 10 lat zajmuję się strategicznym i efektywnym marketingiem wzrostu dla firm z sektora ecommerce oraz usługowego. Jasne warunki współpracy, doradztwo, personalny kontakt. Wydając złotówki we własnych biznesach, przekażę Ci cenne umiejętności i doświadczenie, które wyskalują Twój biznes oraz pozwolą zmaksymalizować Twoje wyniki.

Zaplanuj bezpłatny audyt

Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona

Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów…

  • Strategia

    Zastosowano zintegrowane podejście, obejmujące Google Ads (kampanie produktowe, remarketing, Performance Max), Meta Ads (kampanie wideo i karuzelowe, segmentacja) oraz Marketing Automation (personalizowane e-maile, dynamiczne pop-upy).

  • Projekt

    Google Ads, META Ads, Marketing Automation, Konsulting

  • Klient

    Mokate.com.pl

View Project

44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop

Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o…

  • Strategia

    Budowa spójnego wizerunku do rosnącej grupy fanów, omnichannel

  • Projekt

    Google Ads, META Ads, Marketing Automation, Organic Media

  • Klient

    Dollyglamshop.com

View Project

1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem

GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak…

  • Strategia

    Budowa USP, komunikacja wartościami

  • Projekt

    Google Ads, META Ads, SEO, Marketing Automation

  • Klient

    Gotem.pl

View Project

Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy

Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.

  • Strategia

    Budowa brand-awereness marek Nike, New Balance, Adidas, Patagonia

  • Projekt

    Google Ads, META Ads, SEO, Marketing Automation

  • Klient

    Sklep sportowy

View Project

Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl

IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego…

  • Strategia

    Budowa brand awareness, budowa cross-channel marketingu

  • Projekt

    Google Ads, META Ads

  • Klient

    idcollection.pl

View Project

Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza

Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych…

  • Strategia

    Budowa brand awareness, budowa cross-channel marketingu

  • Projekt

    Google Ads, META Ads, Ecommerce Manager

  • Klient

    Branża spawalnicza

View Project

Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl

Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do…

  • Strategia

    Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance

  • Projekt

    Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation

  • Klient

    Vigomed.pl

View Project

Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl

Przeanalizowaliśmy i zbriefowaliśmy biznes Klienta. Na podstawie badań wewnętrznych i zewnętrznych, oceniając potencjał organizacji – wdrożyliśmy skuteczne działania marketingowe w Google Ads, Facebook Ads,…

  • Strategia

    Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance

  • Projekt

    Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation

  • Klient

    Military24.pl

View Project