
Growth Marketing Expert

Projektuję, planuję i wdrażam efektywne kampanie Marketing Automation. Pomagam w wyborze odpowiedniej platformy wysyłki masowej, dbam o dopełnianie obowiązków informacyjnych RODO, kontroluję proces dostarczania flow, grafik i projektowania maszyny marketingowej dla Twojej firmy.
Dzięki współpracy ze mną możesz zwiększyć przychody w swojej firmie od 20-40% w ciągu najbliższych 3 miesięcy nie zwiększając nakładów w reklamę.
Rozpocznijmy od darmowej 30 minutowej konsultacji
Co to w ogóle jest i jak będziemy pracować?
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Marketing Automation odKlaviyo, Edrone i SalesManago
Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.
Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
W jaki sposób pracuję?
1. Research i rozmowa
2. Dobranie
strategii
3. Harmonogram
współpracy
Gotów omówić plan na wspólne działania?
Dlaczego firmy wybierają współpracę ze mną?
zadowolonych klientów
zrealizowanych projektów
Zauważyłem, że wiele polskich firm boryka się z nieuporządkowanymi strategiami sprzedaży i marketingu. W rezultacie, mimo posiadania atrakcyjnych produktów lub usług, ich rozwój nie przebiega tak dynamicznie, jak by tego oczekiwano. Dodatkowo, napotykają trudności w znalezieniu kompetentnych specjalistów, którzy by umiejętnie zorganizowali te obszary w sposób zgodny z potrzebami rynku, ofertą produktów i rzeczywistymi możliwościami przedsiębiorstwa.
Postanowiłem wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie, aby pomóc firmom w osiągnięciu sukcesu na rynku. Specjalizuję się w takich narzędziach jak Google Ads, META Ads, Marketing Automation, Ceneo oraz projektowaniu lejków marketingowych, a także w pełnieniu roli marketing managera. Współpracując ze mną, możemy wspólnie wprowadzać realne zmiany w Twojej firmie. Moje projekty zaczynają się od diagnozy obecnej sytuacji, po czym opracowujemy plan rozwoju dostosowany do potrzeb Twojego biznesu. Następnie, pomagam w organizacji poszczególnych obszarów, wdrażaniu procesów, analityki, niezbędnych narzędzi IT, a także w zarządzaniu Twoim zespołem wewnętrznym.
Skontaktuj się ze mną, aby dowiedzieć się, jak mogę pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces w Twojej firmie
1. Obniżam koszty, zwiększam efekty
2. Wsparcie w zarządzaniu marketingiem
3. Tworzenie lejków marketingowych
4. Stały kontakt
5. Analityka i mierzenie efektywności
6. Uczciwa umowa
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów…
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o…
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak…
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego…
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych…
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do…
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Przeanalizowaliśmy i zbriefowaliśmy biznes Klienta. Na podstawie badań wewnętrznych i zewnętrznych, oceniając potencjał organizacji – wdrożyliśmy skuteczne działania marketingowe w Google Ads, Facebook Ads,…
Prowadzenie działań Marketing Automation
Najczęściej wybierany
Basic
Miesięcznie wizyt: do 30.000
- 2 flow w miesiącu
- 1 newsletter w miesiącu
- Format flow: statyczne
- Raportowanie kampanii raz w miesiącu
- Mailingi, pop-up'y
- Ratowanie porzuconych koszyków
- Widgety rekomendacji
- Machine Learning
- Audyty UI/UX
Pro
Miesięcznie wizyt: 30.000 - 100.000
- 3 flow w miesiącu
- 2 newslettery w miesiącu
- 3 projekty graficzne
- Format flow: statyczne, HTML
- Raportowanie kampanii 2 razy w miesiącu
- Mailingi, pop-up'y, web-push'e
- Ratowanie porzuconych koszyków
- Widgety rekomendacji
- Audyty UI/UX
Ekspercki
Miesięcznie wizyt: 100.000+
- 4 flow w miesiącu
- 4 newslettery w miesiącu
- 5 projektów graficznych
- Format flow: statyczne, HTML, filmy
- Raportowanie kampanii 4 razy w miesiącu
- Mailingi, pop-up'y, web-push'e, marketing afiliacyjny
- Ratowanie porzuconych koszyków
- Widgety rekomendacji
- Testy kilkudziesięciu grup docelowych
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl