preloader

Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl

  • Strategia

    Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance

  • Projekt

    Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation

  • Klient

    Military24.pl

Wyzwanie

Stworzyć w pełni zintegrowany Marketing 360

Military24.pl to firma, która istnieje na rynku 13 lat. Mierzyła się z problemem eskalacji sprzedaży na rynku polskim ze względu na rosnącą konkurencję w sieci detalicznej oraz hurtowej. Głównym celem firmy było zbudowanie świadomości marki jako TOP 5 sklep z segmentu militarnego oraz wzrost sprzedaży 100% rok do roku.

Before After

Wyzwanie

Google Ads, Facebook Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation

We współpracy z Military24 zastosowana została idea 360 stopni widoku na klienta, opierająca się na zastosowaniu komunikacji wielokanałowej. Oznacza to, że wszystkie działania prowadzone dla klienta były ze sobą sprzężone. Postrzegaliśmy biznes klienta jako całość, a wszystkie prowadzone przez nas działania miały na celu maksymalizację zysku klienta.

Moje działania obejmowały:

  • SEO i optymalizację serwisu
  • Kampanie PPC
  • Szkolenie pracowników działu marketingu w ramach Akademii Semahead
  • Pogłębioną analitykę
  • Kampanie w ekosystemie Facebooka
  • Comiesięczne rekomendacje innych działań, wpływających na sprzedaż, a które nie są w bezpośredniej ofercie agencji
 data-srcset

Co robimy

Optymalizacja

Po konsultacji z Klientem, ekspert opiekujący się kontem klienta wypracował trzy skuteczne strategie kampanii:

  1. Standardowa – wykorzystująca odchylenie cenowe i maksymalną stawkę bidowania
  2. Bestsellery – wyodrębniona kampania w oparciu o wyselekcjonowane produkty, dobrane w oparciu o dane pochodzące z Google Analytics, z określoną stawką bidowania i odchyleniem cenowym
  3. Kampania wykluczająca


Działania optymalizacyjne polegają na utrzymywanie na wysokich pozycjach produktów konwertujących, wykluczaniu nierentownych produktów.

Klient regularnie ma dostarczane raporty z informacjami dotyczącymi polityki cenowej oraz rentowności poszczególnych produktów.

Cele

wszystkich kampanii

Moje cele obejmowały:

Osiągnięcie wyznaczonych przez klienta celów sprzedażowych
Maksymalizacja ROAS z kampanii sprzedażowej
Dostarczenie bardziej konwertującego ruchu
Poprawa błędów optymalizacyjnych witryny
 data-srcset

Wyniki

Google Ads, Facebook Ads, Ceneo Ads

Współpracujmy

Wyślij swoje zapytanie, aby przeanalizować Twój projekt

Jestem niezależnym doradcą performance marketingu, nastawiony na unikalne pomysły i rzetelną analizę danych w biznesie. Odnajduję grupy docelowe, analizuję buyer persony i dostosowuje działania strategiczne na podstawie Twoich klientów.

 data-srcset
Mateusz Koperski

Z tymi markami współpracowałem

Co sądzą o mnie moi klienci?

Case studies

Sprawdź efekty pracy
z partnerami.

Dzielę się również wiedzą

Najnowsze trendy

Bądź na bieżąco
z marketingowymi trendami

Gotowy na wspólny projekt?

Wypełnij formularz obok, odpowiem do 24 godzin.
 
Jeśli nie znalazłeś na tej stronie odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się ze mną pod numerem
881 215 992, napisz maila na 
 
Do usłyszenia!
 

Imię(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Szach-Mat Marketing - Newsletter

Dołącz do miesięcznego newslettera szach-mat marketing, najbardziej strategicznego newslettera dla e-commerce

  1. dużą porcję materiałów e-commerce
  2. techniczne nowinki z silników performance marketing
  3. checklisty i dokumenty, które używam w pracy z partnerami

Partnerzy

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *