Reklama jest jednym z głównych narzędzi marketingowych dla większości sklepów internetowych. Dlaczego? Bo skuteczna sprzedaż produktów w Internecie uzależniona jest od dotarcia do osób zainteresowanych ofertą. I właśnie to umożliwia system reklamowy Google Ads, dzięki któremu dotrzemy nawet do osób, które już były na stronie z ofertą.
Google Ads to obecnie najskuteczniejszy system reklamowy w Internecie dla e-commerce, ale i wielu innych branż. Rekomendujemy wykorzystanie reklamy Google Ads w połączeniu z klasycznym pozycjonowaniem w celu pełnego zagospodarowania możliwości, jakie dają wyszukiwarki internetowe, aczkolwiek są przypadki, że reklama pełni zrealizuje zakładany cel. A tym celem może być ruch na stronie internetowej, który zwiększymy na przykład poprzez kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce.
Korzystamy ze wszystkich możliwości Google Ads dla branży handlu internetowego, w tym reklamy produktowej i remarketingu. Nasze analizy pokazują, że spora część przychodów sklepów internetowych jest wynikiem aktywności powracających użytkowników, między innymi dzięki remarketingowi Google Ads. Opracujemy strategię, która ponownie przyciągnie użytkowników do Twojej witryny.
Zalety Google Ads dla e-commerce
Formy reklamowe dostosowane dla e-sklepów – możliwości reklamowe oferowane przez system idealnie wpasowują się w zachowania zakupowe konsumentów.
Mierzalność – reklama PPC to jedna z najbardziej mierzalnych i przejrzystych metod reklamowych, pozwalająca szybko dowiedzieć się, czy realizowana kampania marketingowa skutecznie i efektywnie dociera do grupy docelowej.
Elastyczność – kampanie Google Ads można łatwo dostosować, dzięki czemu można skupić się na określonych grupach docelowych i realizacji bardzo konkretnych celów sprzedażowych i ogólnomarketingowych.
Zasięg – Google stało się częścią codziennego życia ludzi. Jest wiodącą i najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, ale także system pozwala na prowadzenie wysublimowanych kampanii remarketingowych w modelu display.
Inteligentne określanie stawek – system oferuje możliwość wykorzystania sztucznej inteligencji (i systemów uczących się) do wdrożenia strategii automatycznego określania stawek nakierowanej na zwieszenie liczby i wartości konwersji (sprzedaży).
Alternatywa bądź rozszerzenie dla pozycjonowania – wiele sklepów internetowych łączy pozycjonowanie organiczne z reklamą płatną w wynikach wyszukiwania uzyskując w ten sposób efekt synergii działań SEM.
Reklama w wyszukiwarce
Znana również pod nazwą linku sponsorowanego, to reklama, która wyświetla się powyżej i poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google oraz na stronach korzystających z silnika Google. Reklama może być prowadzona w ramach różnych typów kampanii, co daje wiele możliwości docierania do potencjalnych klientów.
Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)
Kampanie reklamowe w Zakupach Google dedykowane są środowisku e-commerce. Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania Google oraz u partnerów oraz w zakładce „Zakupy”. O ile zwykłe reklamy Google mogą być używane przez wszystkie firmy i organizacje tak reklamy na liście produktów w Zakupach Google są przeznaczone tylko dla marek sprzedających produkty online.
kampania produktowa
Kampanię produktową może prowadzić zarówno mały sklep internetowy, jak i e-commerce z rozbudowaną ofertą.
Własne Comparison Shopping Services (CSS)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i chcąc jeszcze skuteczniej prowadzić działania reklamowe stworzyliśmy własną porównywarkę cenową.
Klienci mogą prezentować swoje produkty poprzez CSS dostosowany do potrzeb swojej firmy, w tym celów sprzedażowych.
Decydując się na współpracę z nami w ramach usługi porównywania cen oraz skorzystanie z naszego narzędzia pozwala na uzyskanie nawet o 20% niższych stawek za reklamy w stosunku do kampanii korzystających z CSS Google, a także większy udział wyświetleń reklamy w aukcji.
Reklama remarketingowa
Przewaga tej formy reklamy polega na tym, że wyświetla się ona tylko użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili sklep internetowy co korzystanie wpływa na współczynnik konwersji. Wyświetlana jest w sieci reklamowej Google Display Network oraz w wynikach wyszukiwania (RLSA).
Korzystamy również z list remarketingowych w Zakupach Google.
Możesz powierzyć nam marketing swojego sklepu internetowego. Wiemy jak promować sklepy internetowe, podnosić ich rozpoznawalność i zwiększać ich sprzedaż.