Black Friday coraz mocniej osadza się w polskiej rzeczywistości, stając się nieoficjalnym otwarciem sezonu przedświątecznego szału zakupowego. I jest to otwarcie w wielkim stylu, przynoszące sklepom ogromne zyski. Jak więc nie zmarnować tej szansy, jeśli sprzedajemy przez internet?
Dlaczego musisz przygotować swój sklep internetowy na Black Friday?
Black Friday – Czarny Piątek – to każdego roku ostatni piątek listopada, dzień, w którym sklepy oferują bardzo duże obniżki cen swoich produktów. Ten piątek okazji wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, w Polsce na popularności zyskuje od ok. 7 lat. Tyle czasu wystarczyło, by BF zakorzenił się w świadomości Polaków. Według raportu ExpertSender „Polacy i Black Friday” aż 94,8% z nas wie, czym jest Black Friday.
BF traktowany jest jako inauguracja sezonu przedświątecznej sprzedaży. Nie tylko przez sprzedawców, ale także przez konsumentów. Wiele osób wyczekuje tego dnia, by dokonać w nim najważniejszych, często najdroższych zakupów związanych z bożonarodzeniowymi prezentami. Smartfon, tablet, konsola na prezent pod choinkę? BF to prawdopodobnie najlepsza okazja na zakup takich kosztownych sprzętów, zwłaszcza, że Czarny Piątek najbardziej kojarzony jest promocjami na elektronikę.
W tym roku kolejny raz Black Friday upłynie nam pod znakiem pandemii koronawirusa. W roku 2020 sytuacja była dla nas nowa, ale też znacznie trudniejsza niż dziś. Według badań OVHCloud, aż 87% zapytanych Polaków planowało w trakcie Black Friday 2020 zrobić zakupy online, natomiast 48% pytanych zamierzało skorzystać z promocji wyłącznie przez internet. W roku 2021 zapytania o Black Friday zaczęły rosnąć już we wrześniu i październiku, widać zatem, że użytkownicy bardzo wcześnie zaczynają planować zakupy online.
Potrzebujesz więcej argumentów, by lepiej przygotować swój e-sklep na BF? Może przekona Cię fakt, że co trzeci Polak uważa oferty sklepów internetowych za korzystniejsze niż oferty sklepów stacjonarnych (ExpertSender, „Polacy i Black Friday”). Tylko 8,2% badanych wskazało, że większe obniżki można spotkać podczas wizyty w stacjonarnym sklepie. Wniosek? Aby wiedzieć, gdzie jest korzystniej, trzeba odwiedzać różne sklepy i porównywać oferty. I Polacy to robią. Z dużym prawdopodobieństwem odwiedzą także Twój sklep. Czy znajdą tam ofertę przygotowaną specjalnie na Czarny Piątek?
Stosunek Polaków do Black Friday
Wydawałoby się zatem, że przygotowanie się do Black Friday to dla Ciebie totalny must have. Tylko jak to zrobić, żeby było sensownie? Nie naśladuj innych i nie ufaj intuicji. Albo przynajmniej nie traktuj tego jako naczelnych wskazówek. Punktem wyjścia powinna być analiza, jak do BF podchodzą konkretnie Twoi odbiorcy.
Aby Ci w tym nieco pomóc, podrzucamy kilka wniosków ze wspomnianego wcześniej raportu „Polacy i Black Friday”. Jednym z ciekawszych naszym zdaniem jest ten dotyczący ogólnego podejścia do polowania na okazje. Tylko 22,4% badanych przyznaje, że woli robić zakupy podczas BF. Dla 44,5% osób Czarny Piątek to tylko jedna z wielu okazji do tańszego zakupu – ich zdaniem w różnych sklepach można wypatrzeć świetne okazje w różnych momentach w ciągu roku.
Takie wnioski stawiają polski Black Friday w zupełnie innym świetle… Czy zatem nie opłaca Ci się poświęcenie czasu i innych zasobów na przygotowanie na ten dzień? Owszem, opłaca. Tylko że musisz zmienić podejście, które reprezentuje większość e-commerców w związku z promocjami na BF.
PORADA
Zapomnij o „tygodniu obniżek”, „black weekendzie” i rabatach rzędu 10%. Postaraj się przygotować naprawdę wyróżniającą się ofertę – niech rabat będzie znacznie wyższy niż u konkurencji albo przynajmniej o wiele większy niż te, do których przyzwyczajeni są Twoi klienci.
Na potwierdzenie, że to sensowne, jeszcze jedna statystyka od ExpertSender – dla 78,1% respondentów obniżka ceny zakupów to najlepsza forma promocji. Nie dołożony do paczki gratis, nie darmowa przesyłka, punkty w programie lojalnościowym czy rabat na zakupy w przyszłości.
Dlaczego musisz zacząć działać TERAZ?
Anna Topczewska
Z roku na rok zapytania o Black Friday pojawiają się coraz wcześniej – w 2021 już od września zaczęła rosnąć liczba zapytań (z dość dużym udziałem w październiku i szczytem w listopadzie) i tego samego możemy spodziewać się w 2022 – zatem działania planujące ten okres należy zacząć jak najszybciej.
Black Friday 2022 – kiedy przypada?
Harmonogram BF 2022 prezentuje się następująco.
- 21 listopada – początek Black Week
- 25 listopada – Black Friday
- 25-27 listopada – Black Weekend
- 28 listopada – Cyber Monday
Analizując wykres wyszukiwań fraz z „Black Friday” z 2021 roku, możemy spokojnie zakładać, że przygotowania do Czarnego Piątku musisz rozpocząć najpóźniej w październiku. Analiza zeszłorocznych działań, zbudowanie strategii marketingowej na obecny rok, wykonanie wszystkich zaplanowanych działań i ich wdrożenie – wymagają czasu. Dlatego zacznij działać już TERAZ.
Przejdźmy zatem do przeglądu konkretnych działań z poszczególnych obszarów marketingu internetowego. Niżej syntetyczne zestawienie w formie checklisty i wskazówki od naszych specjalistów!
Co możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w e-commerce w okresie Black Week?
Dużo, bo obszarów zainteresowania jest przynajmniej kilka. Oczywiście każde pojedyncze działanie może przynieść pozytywny skutek, ale żeby wyniki z 25 listopada 2022 wyglądały naprawdę spektakularnie, najlepiej jest podejść do zadania kompleksowo.
Jeśli zaczniesz od przygotowania strategii działań w związku z BF, wszystko, co zrobisz następnie, będzie ze sobą spójniejsze. Jednak zanim o konkretnych sposobach na przygotowanie sklepu internetowego do Black Friday, jeszcze kilka faktów o sytuacji e-commerce w dobie pandemii. Warto ustawić je sobie przed oczami i przez ich pryzmat wdrażać kolejne działania z zakresu UX, SEO, social media, Google Ads i innych.
- Bardzo duże znaczenie mają dziś płatności bezgotówkowe. Jeśli oferujesz niestandardowe formy w swoim sklepie, wyjaśnij pod każdą z opcji, na czym ona polega.
- Znacznie osłabła popularność osobistych odbiorów i zwrotów w sklepach stacjonarnych. Jeśli zrezygnowałeś z tych opcji także u siebie, może należy zaoferować klientom coś w zamian? Np. wydłużony okres zwrotu lub bezpłatne zwroty?
- Choć może się wydawać, że konsumenci są już ślepi na komunikaty o zachowywaniu środków bezpieczeństwa w trakcie pandemii, nie warto rezygnować na stronie sklepu np. z informacji o bezpiecznym pakowaniu przesyłek i sposobach, w jakie można zwiększyć bezpieczeństwo odbioru paczki od kuriera.
- Ogromne znaczenie ma dziś zakładka „Kontakt” na stronie Twojego sklepu. Okres około Black Friday to wzmożone zainteresowanie klientów, do tego dochodzi ogólne zwiększenie klientów online w związku z pandemią. Zadbaj nie tylko o udostępnienie różnych form kontaktu ze sklepem i jasne ich rozpisanie na stronie, ale też o zabezpieczenie czasu dodatkowych osób wśród załogi sklepu, które wspomogą obsługę klienta. Oczywiście im bardziej dopieszczony ux-owo będzie Twój sklep, tym zapytań będzie mniej. Ale o tym więcej w odpowiedniej części artykułu.
Planowanie działań dla e-commerce na Black Friday – strategia
Czegokolwiek nie będziesz planował, pamiętaj o kilku ważnych elementach:
- Walka ceną – wszyscy oczywiście spodziewają się obniżki cenowej i nie warto iść w nic innego. Pamiętaj jednak, że walka ceną na dłuższą metę jest biletem tylko w jedną stronę. Wielokrotnie widzieliśmy sklepy, które zachwycone spektakularnymi wynikami promocji cenowej zaczęły to robić częściej. Aż przyszedł moment, że klienci nie chcieli kupować bez promocji i sprzedaż ruszała tylko w momencie jakiejś obniżki cen. Podsumowując – obniżki nie są złe, ale należy je stosować z głową. Są sklepy, które jasno komunikują, że dają rabaty np. tylko 1 czy 2 razy do roku. Dzięki temu mogą zrobić naprawdę dobrą promocję i wyróżnić się, a z drugiej nie przyzwyczajają klientów do ciągłych promocji.
- Oczywiście jest tak, że w ten dzień łatwiej jest o klienta. Koszt pozyskania takiego klienta jest wielokrotnie niższy – bierze się to chociażby z faktu, że ponad 3% wszystkich świątecznych zakupów dokonuje się w Black Friday (raport Delloite „Zakupy świąteczne 2019”). Warto więc sprawdzić koszty pozyskania klientów w zeszłych latach. Może się okazać, że warto zjechać trochę z marży kosztem dużego wolumenu sprzedaży.
- Uważaj również na fałszywe promocje, gdzie kilka dni przed Black Friday zwiększasz cenę, żeby następnie dać spory rabat. Zazwyczaj takie działania to strzał w kolano, który odbija się negatywnie. W internecie istnieją strony monitorujące ceny produktów przed Black Friday i w jego trakcie.
Jeżeli więc rzadko robisz promocje, ostatni piątek listopada może być świetną okazją do dotarcia do osób jeszcze niezdecydowanych lub takich, które wcześniej nie sądziły, że będą Twoimi klientami. Informacje o dobrych promocjach rozchodzą się szybko. Niewielki budżet reklamowy może pozwolić dotrzeć do sporej grupy.
PORADA
Samą kampanię zacznij planować już we wrześniu – razem z całym harmonogramem działań na cały ostatni, najważniejszy kwartał roku (tzw. Q4). Zastanów się, w jakich wydarzeniach weźmiesz udział. Czy interesuje Cię np. Dzień Darmowej Dostawy (10 grudnia) czy może coś innego. Plan warto zweryfikować z możliwościami logistycznymi. Tak, żeby nie zablokować działu wysyłki i szybkiego dostarczenia towaru do klienta.
Google Ads – jak przygotować e-commerce na Black Friday?
Reklamy Google Ads działają obecnie najlepiej na automatycznych strategiach ustalania stawek – a tych nie warto zmieniać z dnia na dzień, aby nie rozregulować kampanii. Szykując się na większy ruch i sprzedaż z reklam Google Ads, warto skorzystać z opcji Korekty sezonowej, dostępnej w panelu Google Ads w zakładce „Tools & Settings” – „Bid strategies” – „Advanced controls”, i ustawić, o jaki % może się zmienić współczynnik konwersji – najlepiej sugerując się danymi historycznymi z ubiegłych lat.
Dodatkowo warto upewnić się, że reklamowany jest cały asortyment, który chcemy reklamować. Sprawdź następujące kwestie.
1. Czy kampanie Shopping mogą wyświetlać wszystkie produkty.
2. Czy plik produktowy jest aktualizowany na bieżąco.
Uwaga – Podczas Black Weeku możesz oczekiwać 3, 4, 5-krotnego wzrostu w liczbie konwersji. Warto w tym czasie częściej aktualizować plik produktowy, aby nie reklamować produktów, które już wyszły z magazynu. Podczas dni najwyższej sprzedaży warto zalogować się do konta Google Merchant Center i ręcznie odświeżyć feed produktowy nawet kilka razy dziennie (z założeniem, że sam plik .xml również jest na bieżąco aktualizowany).
3. Czy kampanie remarketingu dynamicznego wyświetlają wszystkie możliwe produkty.
4. Czy są utworzone kampanie tekstowe na:
- brand,
- generyczne frazy związane z ofertą,
- (opcjonalnie) produktowe frazy związane z ofertą.
5. Czy jest uruchomiona kampania DSA, pokrywająca frazy, których brakuje w kampaniach Search.
6. Czy zbierane są listy użytkowników do remarketingu:
- z całej witryny,
- z kampanii/landingów Black Weekowych
7. Czy kampanie mają odpowiednie strategie ustalania stawek:
- eCPC (brand),
- maksymalizuj wartość konwersji (opcjonalnie: z docelowym ROAS) (kampanie tekstowe i produktowe);
- maksymalizuj konwersje (opcjonalnie: z docelowym CPA) (kampanie graficzne/video).
PORADA
W przypadku strategii z docelową wartością ROAS lub CPA, warto sprawdzić, czy cel ten nie ogranicza ruchu w kampanii, patrząc, czy wydaje pełny dzienny budżet – jeżeli kampania nie wydaje pełnego budżetu dziennie, a jej udział w wyświetleniach jest poniżej 90%, warto obniżyć cele ROAS / CPA, aby zwiększyć bezwzględnie sprzedaż.
Z działań dodatkowych, jakie warto wdrożyć na koncie Google Ads przed Black Week, można wymienić:
1. Zwiększenie budżetów reklamowych – podczas Black Friday obserwujemy duży skok w ilości kliknięć, a co za tym idzie – w kosztach. Warto przygotować się na ten okres i przeznaczyć nawet 2 lub 3 razy większy budżet niż w poprzednich miesiącach.
2. Dodanie do produktów w feedzie produktowym Merchant frazy „black friday”:
- w tytule,
- w opisie,
- w ścieżce typ produktu.
3. Wydzielenie produktów w feedzie produktowym za pomocą etykiety niestandardowej 0-4 oraz specjalnego parametru pod reklamy graficzne i video, który nazywa się „Ads Labels”:
- tych objętych promocją na Black Friday
- lub tych, które chcemy promować podczas Black Friday.
Metoda ta pozwoli utworzyć kampanie graficzne i video z feedem produktowym, pokazujące tylko wybrane produkty.
4. Dodanie nowych reklam tekstowych z frazą „Black Friday / Black Week” i informacją o promocjach w nagłówkach:
- (opcjonalnie) dodanie do reklam tekstowych licznika czasu do końca Black Weeku (funkcja „countdown”),
- (opcjonalnie) utworzenie reklam display z licznikiem dni do końca Black Weeku w formacie html5 lub statycznych reklam z liczbą dni do końca, podmienianych codziennie regułami
Uwaga – Reklamy tekstowe, graficzne i video warto dodać na konto z kilkudniowym lub nawet kilkutygodniowym wyprzedzeniem – podczas Black Weeku wielu reklamodawców się „obudzi” i zacznie dodawać reklamy, przez co system weryfikacji reklam może mieć opóźnienia.
5. Dodanie rozszerzeń reklam:
- promocji,
- linków do podstrony,
- objaśnień.
Social media – jak przygotować się do Black Friday w e-commerce?
Bez względu na to, gdzie planujesz reklamować swoje produkty – na Facebooku, Instagramie, TikToku, czy Pintereście – zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem. W Black Friday miliony firm będą starały się przebić ze swoimi komunikatami, a akceptacja reklam w tym okresie może zająć nawet kilka dni. Jak więc w takim razie dobrze się do tego przygotować?
Po pierwsze postaw zarówno na działania organiczne oraz reklamowe.
- Wybierz produkty, zaplanuj na czym będzie polegała promocja i postaraj się zaskoczyć nią swoich obecnych klientów.
- Rozpisz działania okołopromocyjne w harmonogramie promocji – postowanie jakiś czas przed Black Friday pozwoli na zbudowanie świadomości oraz wzbudzenie konkretnych potrzeb u Twoich klientów. Nie skupiaj się tylko na dniu promocji – czas przygotowawczy jest równie istotny.
- Zastanów się, jakie hasła reklamowe przekonają do zakupu produktów właśnie u Ciebie? Pamiętaj, że w Black Friday klient będzie atakowany promocjami ze wszystkich stron.
- Przygotuj grafiki reklamowe oraz organiczne z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Zaplanuj posty organiczne na FB i IG za pomocą Creator Studio Facebooka https://business.facebook.com/creatorstudio/home, żeby nie zaprzątać sobie nimi głowy w dniu promocji.
- Zaplanuj w managerze reklam reklamy z wyprzedzeniem min. 3-dniowym, aby mieć pewność, że będą się one wyświetlały w dniu promocji.
- Ufaj i sprawdzaj, czyli w dniu promocji prześledź dokładnie, czy kluczowe posty na pewno zostały opublikowane – nie pozwól, aby niespodziewane bugi Facebooka i Instagrama przeszkodziły Ci w skutecznej promocji.
- Zaktualizuj automatyczne wiadomości na Messengerze i zadbaj o regularną moderację komentarzy oraz wiadomości prywatnych.
Działania organiczne to nie tylko wrzucenie jednego postu w dniu startu promocji. Postaraj się, aby komunikat dotarł ze wszystkich stron do Twoich klientów, stwórz:
- posty na wszystkie swoje kanały social media,
- InstaStory, w którym pokażesz szczegóły promocji,
- dedykowane cover photo na FB oraz o aktualizacji CTA pod nim (link niech kieruje od razu do landingu z promocją)
- dedykowane BIO na Instagramie,
- dedykowany landing page.
PORADA
Wykorzystaj wszystkie możliwe organiczne umiejscowienia w social media – to Twoja darmowa reklama do społeczności zgromadzonej wokół Twojej firmy.
To nie jest dobry moment na eksperymenty. Wykorzystaj dotychczas zgromadzonych odbiorców wokół swoje marki. Stwórz grupy niestandardowych odbiorców:
- z osób, które w ostatnich 180 dni odwiedziły Twoją stronę internetową,
- stwórz grupę look alike z osób odwiedzających Twoją stronę www,
- z osób, które w ciągu 365 dni zareagowały na Twoje organiczne oraz reklamowe treści,
- ze swojej bazy mailowej.
Cele reklamowe – na jakie warto postawić?
Odpuść z polubieniami strony czy aktywnością pod postami. Postaw na konwersję, sprzedaż z katalogu i ruch. Pamiętaj, żeby część budżetu przeznaczyć także na nowych użytkowników – na osoby, które tego dnia będą po prostu szukały promocji i przypadkowo trafią do Twojego sklepu. Tutaj może dobrze zadziałać cele „ruch”, „konwersja” (skierowana na mikro cel, np. obejrzenie zawartości lub dodanie do koszyka) oraz „sprzedaż z katalogu” z pokazaniem bestsellerów lub największych promocji.
Pamiętaj, aby przed uruchomieniem reklam sprawdzić, czy landing page, na który planujesz kierować reklamy, działa poprawnie – to jeden z często powielanych błędów.
Koniecznie zainstaluj kody śledzące i sprawdź, czy Piksel Facebooka jest poprawnie skonfigurowany.
UX – jak przygotować sklep internetowy na Black Friday?
Doświadczenie użytkownika na Twojej witrynie ma bardzo duży wpływ na współczynnik konwersji – im łatwiej jest znaleźć produkt, dodać go do koszyka i go zamówić, tym większa szansa na to, że klient wybierze nasz sklep.
Przed Black Friday warto przeprowadzić mini audyt UX. Audyt UX wskazuje najważniejsze błędy w użytkowaniu strony, a wprowadzenie poprawek znacznie wpłynie na jakość doświadczenia użytkownika.
Najważniejsze zasady UX, o których warto pamiętać, patrząc na stronę:
1. Czy użytkownik jest w stanie łatwo odszukać produkt?
2. Czy wyszukiwarka działa poprawnie (i uznaje literówki)?
3. Czy w przypadku braku produktów w wynikach wyszukiwania, strona proponuje inne, podobne (lub bestsellerowe, cokolwiek)?
4. Czy architektura kategorii w menu jest przejrzysta?
5. Czy na stronach z produktami są i działają poprawnie:
- filtry,
- sortowanie.
6. Czy można łatwo dodać produkt do koszyka:
- z poziomu galerii produktów (w wynikach wyszukiwania / na stronach podkategorii),
- z poziomu strony produktu.
7. Czy można łatwo złożyć zamówienie:
- tuż po dodaniu produktu do koszyka (opcjonalnie – przycisk „kup teraz”),
- z koszyka,
- czy oferowane są najpopularniejsze formy płatności.
8. Czy na stronie jest widoczna informacja o Black Week (nawet, jeżeli nie robisz żadnej specjalnej promocji, dodaj bannery informujące o tym, że trwa Black Week)?
9. Czy Twoja strona szybko się ładuje?
E-commerce w Google Analytics – jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego podczas Black Weeku?
Google Analytics sam w sobie sprzedaży nie zwiększy, ale działanie na podstawie wniosków wyciąganych z narzędzia – już tak. Jeśli konfiguracja jest wadliwa, nieważne, jak dobry masz zespół od analityki, bo i tak popełnisz błędy przez fałszywe lub niepełne dane.
W przypadku biznesu E-commerce zawsze warto odpowiedzieć sobie na 3 pytania:
- Czy ruch na stronie jest mierzony poprawnie?
- Czy E-commerce jest skonfigurowany poprawnie?
- Czy cele są ustawione i mają odpowiednio skalibrowane wartości?
Jak ogarnąć te trzy tematy? Krótko o każdym z nich.
Czy ruch na stronie jest mierzony poprawnie?
W tym przypadku pożyteczne będzie narzędzie Tag Assistant. Dzięki niemu sprawdzisz testowo, czy Twoje kody GTM i Google Analytics uruchamiają się prawidłowo. Dodatkowo narzędziem GA Checker możesz zobaczyć, na ilu stronach Twojej witryny te skrypty faktycznie są.
Ogólnie rzecz biorąc, na stronie polecamy umieścić kod Google Tag Managera (jeśli martwisz się przyszłością ciasteczek i RODO, możesz skorzystać z GTMa Server-side, mimo jego kilku ograniczeń). Co w tym GTMie warto umieścić? Szereg tagów do różnych narzędzi, między innymi:
- Universal Analytics,
- GA4,
- Konwersje Google Ads,
- Facebook/Pinterest/Tiktok Pixel,
- Hotjar/CrazyEgg.
Czy e-commerce jest skonfigurowany poprawnie?
Ustawienia E-commerce w Google Analytics to podstawa dla każdego sklepu internetowego, zaraz po skonfigurowaniu mierzenia ruchu na stronie. Może to zostać zrealizowane na kilka sposobów – bezpośrednio na stronie, przez wtyczkę czy przez GTM. Zasadniczo sposób instalacji nie ma większego znaczenia, bo liczy się to, co wynikowo zobaczysz w raportach.
Istnieje kilka poradników od Google, w jaki sposób zainstalować E-commerce i Ulepszony E-commerce (który dodaje ciekawe dane o listingach i ścieżkach zakupowych) w Google Analytics.
- Zwykły E-commerce – Universal Analytics (ręcznie)
- Zwykły E-commerce – Universal Analytics (przez GTM)
- E-commerce w GA4
- Ulepszony E-commerce – Universal Analytics (ręcznie)
- Ulepszony E-commerce – Universal Analytics (przez GTM) (rekomendujemy to rozwiązanie)
Czy cele są ustawione i mają odpowiednio skalibrowane wartości?
Oprócz ustawień E-commerce, warto przyjrzeć się także celom, zwanym czasem „mikrokonwersjami”. Są to kluczowe interakcje użytkowników ze stroną internetową, które niekoniecznie są włączone do procesu stricte zakupowego, ale wspierają sprzedaż. Mogą zawierać się w nich:
- minimum X minut na stronie;
- minimum X stron na sesję;
- wejście na stronę oferty/kontaktu;
- wysłanie formularza kontaktowego;
- zapis na newsletter;
- przewijanie strony o X%;
- kopiowanie adresu e-mail / numeru telefonu;
- rejestracja w witrynie;
- pobrania plików ze strony;
- rozpoczęcie konwersacji na czacie.
Zwiększ zyski ze swojego sklepu internetowego z Performee
Chciałbyś wprowadzić proponowane przez nas zmiany i działania, które przełożą się na zwiększenie przychodów z e-commerce w okresie Black Friday, ale nie wiesz, czy zdążysz? Czujesz, że potrzebujesz pomocy? A może chciałbyś, aby ktoś dokładnie prześwietlił Twoje dotychczasowe działania i wskazał największe szanse i zagrożenia? W takim razie skontaktuj się z nami i zapytaj o indywidualny audyt Twojego sklepu internetowego. Krok po kroku przedstawimy Ci konkretne zmiany, które przełożą się na wyższy zwrot z inwestycji.