W praktyce: maksymalny zasięg, wyraźna widoczność marki w Internecie oraz precyzyjnie dotarcie do Klientów w momencie, kiedy poszukują produktów, jakie sprzedajesz – w najkorzystniejszej dla siebie cenie.
Moim celem jest zbudowanie z Tobą
- efektywnego kanału performance marketingu Twojego biznesu opartego na
opracowanej strategii działań - określonej buyer persony
- ustalonego harmonogramu pracy
- rozpoczęcia działań, a w następstwie ich bieżąca optymalizacja
Rozpocznijmy od darmowej 30 minutowej konsultacji
Czym jest Ceneo Ads?
Porównywarką cenową
Ceneo to najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce. Miesięcznie korzysta z niej ok. 23 mln użytkowników. Statystyki podają, że generuje ponad 1 mld wyszukiwań rocznie i ⅛ wszystkich transakcji w polskim e-commerce. Warto zaznaczyć, że użytkownicy wyszukujący informacje w Ceneo to tzw. gorące leady, czyli potencjalni kupujący, którzy są już zdecydowani na zakup produktu.
Kanałem sprzedaży
Ceneo oferuje nie tylko możliwość porównania ofert, ale również zakupu produktów na zewnątrz serwisu (poprzez linkowanie do danego sklepu), jak również bezpośrednio w serwisie poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz”. Dla wielu sklepów Ceneo jest najważniejszym i najbardziej rentownym kanałem sprzedaży. Często przebija pod tym względem nawet Allegro, Google Ads i Facebook Ads.
Wiarygodnym źródłem oceny produktów i sklepów
Co więcej, Ceneo posiada specjalny system Zaufanych Opinii, które podlegają weryfikacji – komentarze mogą być dodawane wyłącznie przez osoby, które dokonały transakcji. Dzięki temu, serwis uważany jest dziś za jedno z najrzetelniejszych źródeł oceny produktów i sklepów przez kupujących. Będąc na Ceneo, przedsiębiorca może więc, nie tylko zmaksymalizować sprzedaż, ale też ocieplić swój wizerunek i zwiększyć zaufanie do marki.
Kluczowe korzyści
sprzedaż na Ceneo to w praktyce między innymi:
Wzrost sprzedaży
kampanie Ceneo pozwalają na zwiększenie zarówno konkurencyjności, jak i zasięgu (widoczności) marki. Atrakcyjnie wyróżniona oferta to realna szansa na najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Ceneo - co w praktyce przekłada się na większy, bardziej wartościowy ruch na Twojej witrynie, większą ilość konwersji oraz skuteczną sprzedaż.
Budżet pod kontrolą
koszt za reklamę na Ceneo ponosisz w momencie, kiedy użytkownik w nią kliknie bądź kupi promowany produkt za pośrednictwem serwisu. Z kolei powierzchnie reklamowe (dostosowane do wyświetlania reklam na urządzeniach stacjonarnych lub/i mobilnych) udostępniane przez Ceneo możesz zakupić, wybierając najkorzystniejszy dla siebie model rozliczeniowy:
● ROS (z nag. run on site) – emisja reklam w obrębie całej witryny Ceneo,
● RON (z ang. run on network) - emisja bannerów w sieci reklamowej Ceneo,
● FF (z ang. flat fee) – wyświetlenie wybranej formy reklamowej na określonej powierzchni.
Szybkie i mierzalne efekty
reklamy Twoich produktów pojawią się w odpowiednich miejscach platformy Ceneo tuż po poprawnym skonfigurowaniu Twojego konta reklamowego i pomyślnemu zintegrowaniu go z katalogiem produktowym sklepu. Od tego momentu możemy monitorować kluczowe wskaźniki efektywności prowadzonej kampanii oraz optymalizować ją w zależności od założonych celów biznesowych.
Rzetelna, aktualna wiedza o trendach rynkowych i konkurencji
korzystając z danych Ceneo, jesteśmy w stanie maksymalnie skutecznie rywalizować z Twoimi największymi konkurentami, a także planować oraz wdrażać działania promocyjne w odpowiedzi na prognozy trendów zainteresowania użytkowników.
Gotów omówić plan na wspólne działania?
Wypełnij formularz na dole strony lub kliknij przycisk obok w celu umówienia konsultacji
Obszary, w których mogę Cię wspomóc
Pracując na Ceneo, dokładnie wiesz, że regularna optymalizacja stawek CPC to nie lada wyzwanie dla kogokolwiek, optymalizującego swoje kampanie. Twoim celem jest uzyskać najlepszą pozycję, najmniejszym kosztem
Kolejną ze skutecznych metod optymalizacji kampanii jest "Kup Teraz" z perspektywy natychmiastowego zakupu produktu z Twojego sklepu internetowego. Ten motyw optymalizacji kampanii jest istotny dla skuteczności Twoich działań.
Problemy z niską oceną Twojego sklepu? Nie martw się, mamy możliwość optymalizacji opinii przez zakup i implementację odpowiednich tekstów wraz z opinią końcową.
Boksy produktowe, podświetlenie ofert czy kampanie display'owe - w pełni oparte na ręcznej optymalizacji, które mają na celu zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym.
Uczenie maszynowe to fundament Naszej pracy, dzięki temu i Twój sklep internetowy może cieszyć się najlepszymi wynikami w oparciu na dane historyczne Twoich kampanii.
Zobacz jak pomagam markom
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Z tymi markami współpracowałem